مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-13سياسي

فارس من| 9457 نفر خواهان برخورد با امام جمعه اهل سنت آزادشهر شدند


در پی انتشار بخشی از سخنان مولوی محمدحسین گرگیج امام جمعه اهل سنت شهر آزادشهر استان گلستان در نمازجمعه 19 آذر ماه، مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من کمپین «برخورد با سخنان تفرقه افکن امام جمعه آزادشهر» را به ثبت رساندند و 9457 نفر از مخاطبان خواستار برخورد با این شخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، در پی انتشار بخشی از سخنان مولوی محمد حسین گرگیج امام جمعه اهل سنت شهر آزادشهر استان گلستان در نمازجمعه 19 آذر ماه، مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من کمپین برخورد با سخنان تفرقه افکن امام جمعه آزادشهر را به ثبت رساندند.

9457 نفر از مخاطبان خبرگزاری فارس در مدت 3 ساعت از این کمپین حمایت کردند و خواستار برخورد با این شخص شدند.

در بخشی از این مطالبه مردمی آمده است: ما ملت و امتی هستیم که در سایه وحدت و اخوت، همیشه در کنار یکدیگر در صلح و آرامش زندگی کرده ایم، متاسفانه در این بین، برخی با سوءاستفاده از احساسات و عواطف مذهبی مردم، آب در آسیاب دشمن ریخته و باعث رنجش خاطر هموطنان و در نهایت جنگ مذهبی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امام جمعه اهل سنت استان گلستان در نمازجمعه 19 آذر ماه در اظهاراتی عجیب گفته بود: مادر زین العابدین دختر یزدگرد بود که حضرت عمر (رض) پس از فتح ایران به نکاح حضرت حسین (رض) درآورد و 9 امام پس از آن از هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| 9457 نفر خواهان برخورد با امام جمعه اهل سنت آزادشهر شدند

فارس من| 9457 نفر خواهان برخورد با امام جمعه اهل سنت آزادشهر شدند